Afhaal- en bezorgvoorwaarden
Zelf geen vervoer? Of heb je meer gekocht dan je van plan was?
Tegen een kleine vergoeding bezorgt Estafette je spullen. Geef bij de kassa aan dat je gebruik wilt maken van onze bezorgservice en reken direct daar af. Onze chauffeurs mogen namelijk geen betalingen aannemen. Of haal je gekochte spullen zelf later op, als je wel vervoer hebt.
Tarieven bezorgkosten
afstand vanaf de winkel |
bezorgkosten |
t/m 5 km |
€ 15,00 (Leeuwarden) € 12,50 (overige filialen) |
t/m 10 km |
€ 17,50 |
t/m 15 km |
€ 20,00 |
t/m 20 km |
€ 22,50 |
t/m 25 km |
€ 27,50 |
25+ km |
€ maatwerk |
Let op!
- We maken geen ruilafspraken. Wil je graag dat Estafette spullen bezorgt én ophaalt, dan gelden de reguliere bezorgtarieven.
Bezorgvoorwaarden
- Je dient je eigen kopie van de bestelbon (die vul je samen met de kassamedewerker na betaling in) te kunnen aantonen.
- Wij bezorgen jouw aankoop netjes tot de (voor)deur de van je woning. Mocht je op de 1e etage (of hoger) * wonen en kunnen wij géén gebruik maken van een lift, dan moet je er zelf zorg voor dragen dat de spullen op de verdieping komen. * Let op: tijdens Corona geldt dat onze chauffereurs geen gebruik morgen maken van een lift om goederen te bezorgen (ruimte is te klein). Tijdens Corona worden goederen alleen op de begane grond afgeleverd.
- Voor meer informatie hierover kunt je contact met ons opnemen via 058-234 76 00.
- Als je ervoor kiest je gekochte spullen te laten bezorgen worden deze tot de afgesproken bezorgdatum tijdelijk bewaard in onze opslag. Mochten de spullen tijdens deze opslagperiode onverhoopt beschadigd of kwijtgeraakt worden, dan ontvangt je van ons je aankoopbedrag retour. Helaas kunnen wij de spullen NIET vervangen.
- Als de door jou gekochte artikelen op de afgesproken dag niet bezorgd zijn dan verzoeken wij je binnen 3 werkdagen contact met ons op te nemen. Het kan zijn dat de adresgegevens niet correct zijn ingevuld.
Afhaalvoorwaarden
- Je dient jouw kopie van de afhaalbon mee te nemen bij het afhalen.
- Spullen dienen te worden opgehaald op de afgesproken afhaaldatum.
- Voor spullen die niet op tijd worden opgehaald berekenen wij opslagkosten van tien euro voor een week. Na deze week worden de spullen teruggeplaatst in de winkel. Er wordt in dit geval géén geld retour gegeven.
- Mochten de spullen tijdens de opslagperiode onverhoopt beschadigd of kwijtgeraakt zijn, dan ontvang je van ons jouw aankoopbedrag retour. Helaas kunnen wij de spullen NIET vervangen.
- Vragen of meer informatie? Dan kun je contact met ons opnemen via 058-234 76 00.