Bezorg- en ophaalservice

BEZORGSERVICE

Zelf geen vervoer? Of heb je meer gekocht dan je van plan was? Tegen een kleine vergoeding en een aantal voorwaarden bezorgt Estafette je spullen.

Geef bij de kassa aan dat je gebruik wilt maken van onze bezorgservice en reken direct daar af. Onze chauffeurs mogen namelijk geen betalingen aannemen. Later je gekochte spullen zelf ophalen kan ook, als je wel vervoer hebt.

Tarieven BEZORGSERVICE

Tegen een vergoeding bezorgen wij jou kringloopparels bij jou thuis. Onze medewerkers vertellen je of het mogelijk is om het door jou gewenste artikel te laten bezorgen en wat de eventuele kosten zijn.

Let op: Wij maken geen ruilafspraken
Wil je graag dat Estafette spullen bezorgt én ophaalt, dan gelden de reguliere bezorgtarieven.

VOORWAARDEN BEZORGSERVICE

Voor onze bezorgservice gelden een aantal voorwaarden:

  • Na betaling vul je samen met de kassamedewerker in een bestelbon in en krijg je een kopie. Deze moet je kunnen aantonen bij bezorging. 
  • Wij bezorgen jouw aankoop netjes tot de (voor)deur van je woning. Woon je op de 1e etage of hoger en is er geen lift aanwezig? Dan moet je zelf je spullen naar boven brengen.
  • We bewaren jouw gekochte spullen in onze opslag tot de besproken bezorgdatum. Bij verlies en schade in deze periode vergoeden we het aankoopbedrag. We kunnen de spullen helaas niet vervangen.
  • Niks bezorgd op de afgesproken bezorgdatum? Neem dan binnen 3 werkdagen contact met ons op. Het kan zijn dat de adresgegevens niet correct zijn ingevuld. 
Bezorgen En Ophalen

VOORWAARDEN AFHAALSERVICE bij onze winkels

Bezorgformulier Min

Later je gekochte spullen zelf ophalen kan ook, als je dan wel vervoer hebt

  • Zorg dat je jouw kopie van de afhaalbon meeneemt bij het afhalen.
  • Spullen moeten worden opgehaald op de afgesproken afhaaldatum.
  • Voor spullen die niet op tijd worden opgehaald berekenen wij opslagkosten van € 10,- per week.
  • We bewaren de spullen maximaal 1 week extra. Na deze week worden de spullen teruggeplaatst in de winkel. Er wordt in dit geval géén geld retour gegeven.
  • Zijn de spullen tijdens de opslagperiode beschadigd of kwijtgeraakt zijn? Dan ontvang je van ons jouw aankoopbedrag retour. Helaas kunnen wij de spullen niet vervangen.